Horeca

Het beste halen uit uw hotel, café of restaurant. Daar gaan we bij Doomen & Quist voor.

Dé boekhouder voor de horeca

De horecasector is altijd in beweging. Het gaat weer beter met de Nederlandse economie en dat zien we terug in de horeca. Steeds meer mensen gaan weer vaker uit eten, op reis of een drankje drinken met vrienden. Dit zorgt er ook voor dat er steeds meer concurrenten op de markt zijn en dat het moeilijker kan worden om het hoofd boven water te houden. Daarom is het slim om een goede boekhouder in te schakelen die de administratie voor uw horeca-onderneming kan bijhouden. Zo kunt u zich focussen op het reilen en zeilen van uw zaak en zorgen wij ervoor dat alles administratief op orde is.

Het belang van goede boekhouding in de horeca

Het is erg belangrijk om uw boekhouding op orde te hebben in de horeca. Dan weet u hoe u ervoor staat en of u bijvoorbeeld nieuwe plannen kunt financiëren. Wij adviseren u hier ook graag over. Heeft u bijvoorbeeld vragen over het verkrijgen van financieringen of heeft u algemeen financieel advies nodig? Dan staan wij voor u klaar. Als u uw administratie aan ons uitbesteedt, heeft u ook constant inzicht in uw financiële toestand. Wij koppelen uw administratie namelijk aan een volledig beveiligd dashboard waarin u constant kunt zien hoe u er financieel voorstaat en actueel inzicht heeft in uw financiële positie. Wij doen namelijk meer dan alleen boekhouding en administratie voor de horeca; wij zijn er ook voor advies. Wij zijn uw persoonlijke sparringpartner en zijn altijd bereikbaar. Als wij kansen zien of als er nieuwe wet- en regelgevingen zijn die mogelijk van invloed kunnen zijn op uw horeca-onderneming, nemen we daar proactief contact met u over op. Zo bent u altijd op de hoogte en kunt u alles uit uw onderneming halen.

Administratie voor de horeca en meer

Goede administratie is in de horeca natuurlijk erg belangrijk, maar Doomen & Quist doet meer. Wij adviseren u natuurlijk graag over diverse financiële zaken, maar zijn er ook voor fiscaal advies. Zo kunnen wij alle fiscale aangiften voor uw horeca-onderneming opstellen. Bent u het niet eens met beslissingen van de Belastingdienst, dan kunnen wij helpen bij het opstellen van bezwaar- en beroepschriften. We adviseren u graag zodat uw belastingdruk zo laag mogelijk is en houden constant in de gaten of u nog onderneemt in de juiste ondernemingsvorm. Zodra hier zaken in veranderen, brengen wij u hier direct van op de hoogte.

Salarisadministratie horeca

In weinig sectoren wordt zoveel flexibel gewerkt als in de horeca. In de horeca zijn zeer veel parttimers en oproepkrachten, die allemaal naar aantal gewerkte uren worden uitbetaald. Het is voor u als ondernemer natuurlijk lastig om dit zelf allemaal bij te houden, daarom kunt u bij ons ook terecht voor salarisadministratie. We adviseren u dan ook graag over werkkostenregeling en de beloning en waardering van medewerkers. Als u dus op zoek bent naar een accountant voor de horeca die uw administratie kan bijhouden, u kan voorzien van fiscaal advies en ook uw salarisadministratie kan verzorgen; dan kunt u terecht bij Doomen & Quist. Daarnaast kunnen wij u op nog veel meer vlakken van dienst zijn. Benieuwd? Neem dan gerust contact met ons op door te bellen naar 0165 – 518 218 of door ons contactformulier in te vullen.

Interesse in onze diensten voor de horeca? Neem contact op!